Inloggen

Human Resources Support Medewerker

Wat ga je doen als Human Resources Support Medewerker

Wat ga je doen als Human Resources Support Medewerker?

  • HR administratie zoals administreren van nieuwe medewerkers, externen, stagiairs, overplaatsingen, indiensttredingen, registreren van arbeidsvoorwaarden; verzuimregistratie, verlofregistratie en beheer van het personeelsarchief;
  • Opmaken van HR gerelateerde documentatie zoals brieven en arbeidscontracten;
  • Ondersteunen van recruitment processen, organiseren van recruitment events en begeleiding Talent Program;
  • Administratie, coördinatie en correspondentie rondom training & development;
  • Beantwoorden van arbeidsgerelateerde vragen van medewerkers (fysiek, e-mail, telefonisch).

Jouw profiel als Human Resources Support Medewerker

Wat breng je mee als Human Resources Support Medewerker?

  • Sterke administratie vaardigheden en bij voorkeur ervaring in brede HR administratieve taken;
  • Organisatorische vaardigheden, o.a. t.b.v. recruitment events;
  • Sterke drive, enthousiast en hands-on benadering;
  • Soepel kunnen schakelen tussen verschillende taken;
  • Makkelijk kunnen mee bewegen met veranderingen;
  • Goede verbale en schriftelijke vaardigheden in Nederlands en Engels;
  • Microsoft office vaardigheden en bij voorkeur ervaring met het HR systeem Workday;
  • Hoge mate van vertrouwelijkheid;
  • Initiatief nemen om onze HR administratie en processen verder te verbeteren.

Onze doelstelling is om een verschil te maken voor onze klanten op beslissende momenten. De vindingrijkheid van onze oplossingen bepalen vaak het behalen van deze doelstelling. Wij geloven dat vindingrijke ideeën worden gecreëerd door diverse teams. Daarom zoeken we medewerkers met verschillende profielen die een bijdrage kunnen leveren aan onze open en diverse cultuur. Voor het verhogen van onze professionaliteit focussen we ons op het geven van continue feedback. Een hoge performance cultuur kan alleen behouden blijven door getalenteerde individuen wie klaar zijn om de volgende stap in hun groei te maken.

Bedrijfsprofiel

NIBC is een ondernemende bank die haar klanten bijstaat op de voor hen meest beslissende financiële momenten. NIBC is een bank die net als hun klanten vooruitdenkt en een ‘can do’-instelling heeft. Dit noemen zij de ‘THINK YES’-mentaliteit.
Vanuit vestigingen in Den Haag, Amsterdam, Frankfurt, Londen en Brussel bedienen zij 600 middelgrote ondernemingen en ruim 400.000 retail klanten met klantgerichte producten en diensten. Ze focussen zich op Noordwest-Europa.
NIBC is trots om voor een brede klantenkring te mogen werken: ondernemingen, financiële instellingen, institutionele beleggers, financiële sponsors, familiebedrijven, ondernemende investeerders en retail klanten.

Arbeidsvoorwaarden

NIBC is een relatief kleine bank met een dynamische en informele cultuur, hierdoor kun je direct een impact maken op zowel de bank als haar klanten.
Als specialist binnen operations krijg je de mogelijkheid om met verschillende teams binnen de bank nauw samen te werken en hierdoor een goed beeld te ontwikkelen van alle aspecten die een rol spelen bij het functioneren van een bank. Dit is een unieke mogelijkheid om jouw talenten te laten zien en te ontwikkelen. Ook bieden we de medewerkers een ruime mogelijkheid om zicht te ontwikkelen middels externe en interne opleidingen en trainingen. Daarnaast koesteren we onze ondernemende en vindingrijke cultuur door het aanbieden van flexibele werkplekken en een laptop. Hierdoor kun je werken waar en wanneer je wilt, wat leidt tot een betere performance en werk/privé balans.

Op de hoogte blijven van de laatste vacatures?

Vacatures via e-mail
Nox People gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close